Follow KLUBBLAND
Follow KLUBBLAND

2012/01/09

human behaviour

Så fort man kommer till stan så fotar man egobilder, hehe.. Förlåt för det. Det är så kasst väder så jag är inte direkt sugen på att fota något längre.
Blev med två nya armband idag iallafall, de kostade typ 30 kronor styck, och dessutom fick jag de snygga örhängena som jag har på mig på bilden helt gratis eftersom det var 3 för 2 ♥

Jag börjar sakta men säkert återgå till bloggvärlden, men vi får se hur min bloggs framtid ser ut! funderar på att byta bloggportal, gillar inte blogspot samtidigt som jag liksom.. älskar det. damn.
Aja, som sagt. Vi får se hur det blir!
Nu ska jag lyssna på Björk och göra kvällsyoga (köpte ett gymkort idag förresten!! äntligen) som jag gör ungefär varje kväll. Godnattpuss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar