Follow KLUBBLAND
Follow KLUBBLAND

2012/01/08

fläckhåret och drogögonen.

Nejmen? Ett inlägg från mig!
Buu.
Insåg just att såna där tvåfinger-ringar inte är speciellt effektiva, men dösnygga hehe.
Var och shoppade lite igår med Ida, Marcus och Ludvig - vi shoppade det som var kvar av mellandagsrean såklart.
Jag köpte:
* svart kavaj från h&m <3
* lila ring med ett kors - gina tricot 20 kr
* en ear cuff (så snygg) - ur och penn typ 20-30 kr?
* en t-shirt med John Lennon-tryck från Palt för 150 typ
* UGGS??? japp, jag köpte uggs. första gången ever, men mina skor var paj och iskalla, så hade inget val & dessutom var de billiga och varma = har alltid kalla fötter så..
* en glittrig t-shirt från gina tricot, 50 kr

jag tror det var allt. men jag vet inte säkert, hihi.
efter shoppingen gick vi på bio, vi såg den nya sherlock holmes-filmen och GUD SÅ BRA DEN VAR. åh <3

1 kommentar: