Follow KLUBBLAND
Follow KLUBBLAND

2011/12/27

roadrunner,

vet inte hur man bloggar längre.. haha. iaf, var i stan idag med ludvig, hanna och dino. (det var tänkt att vi skulle åka in sisådär runt halv nio men tågen fungerar inte som dom ska här så det blev bussersättning. vi kom fram runt elva-tolv hehe)
har varit sådär dödstrött idag som bara jag kan vara efter en nattsömn på ungefär två timmar. på bussen hem var jag så djupt sovande att jag inte vaknade en enda gång, & jag är fortfarande så himla trött så jag borde faktiskt gå och lägga mig. typ. nu.
kan visa imorgon (lovar inget, okej? ni borde känna mig vid det här laget) vad jag köpte. blev riktigt nöjd faktiskt, och inget var inte speciellt dyrt heller.
shit, det blev ju ett ganska långt inlägg det här! puss på er

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar