Follow KLUBBLAND
Follow KLUBBLAND

2011/11/23

dagens.


som ni ser så är jag med lugg igen! ni som tyckte jag skulle ha mittbena: bara lugn, håret växer ju ut dundersnabbt! jag trivt för övrigt så himlra bra i lugg så det känns som att jag aldrig vill spara ut den. men vi får väl se vad som händer i framtiden.
började träna idag också, på riktigt alltså. fast i vardagsrummet, har inte riktigt råd med gymkort just nu så man får lösa det på andra vis. typ, ladda hem massor med appar till telefonen som innehåller gudomliga träningsanvisningar, tidtagarur, kaloriräknare och alltihopa! dunderbra. så nu ska jag komma igång igen, har ju haft lite uppehåll nu under hösten eftersom jag varit sjuk rätt ofta och så är det så himla kallt ute så jag känner inte för att springa längre. (tycker det kan komma snö någon gång så jag kan åka längdskidor)
Strumpbyxorna är från monki, skorna från monki, shortsen från h&m, den randiga tröjan från h&m och kappan är från cubus tror jag.
puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar